אפליקציות מובייל

אחד התחומים החמים והמבוקשים ביותר כיום ביזמות עסקית הינו פיתוח אפליקציות מובייל.

אפליקציות אלה בעלות פוטנציאל רב וערך מוסף, שבאמצעותן יכולות חברות ועסקים להגיע ללקוחות בכל מקום וזמן, לספק מידע עדכני, לחזק את המוניטין, לקדם מכירות ולהעניק שירות מקצועי ואיכותי.

פיתוח אפליקציות מובייל דורש עבודה של מקצוענים ומומחים, המבינים ומדייקים את צורכי החברות והעסקים מצד אחד, ובקיאים בטכנולוגיות הפיתוח והיישום, מהצד השני.

היות שיזמים רבים מגיעים ללא רקע טכני או ידע בסיסי בתהליך הנדרש לפיתוח אפליקציה, הם אינם מעורים גם באפשרויות הנוספות העומדות לרשותם ולכן, אנו בקבוצת IPQ לומדים את החזון והמטרות שלהם, מדייקים את הצרכים ומציעים את הפתרון המתאים והנכון ביותר עבורם, משלב הרעיון ועד לשלב הסיום ועליית האפליקציה לאוויר- הן בפן הטכנולוגי והן במשך זמן הפרויקט ועלותו הכוללת.

תהליך פיתוח יישומים מצריך את הבאים:

  • יזם + רעיון ותוכנית עסקית
  • מנהל פרויקטים האחראי על תכנית עבודה, תקציב, תקשורת ואיכותיות
  • מאפיין מוצר וחוויית משתמש (UX) + תרחישים שלא נכללו בדרישת היזם
  • מעצב ממשק משתמש יצירתי + עיצוב המסכים בצורה ייחודית וטרנדית
  • מפתח צד שרת המשמש כ”מוח” של המערכת
  • מהנדס ובודק תוכנה QA – האחראי על איכות האפליקציה לפי עיצוב UX ו-UI והתנהגותה כמתוכנן

טכנולוגיית פיתוח אפליקציות למובייל:

פיתוח נייטיב (Native) עבור אנדרואיד ואייפון העושה שימוש בכל מה שיש למערכת ההפעלה להציע למפתח, ומאפשר לך להפיק מהאפליקציה מקסימום חוויית משתמש וביצועים.

פיתוח שכזה דורש מעורבות של מפתח iOS ושל מפתח אנדרואיד, העושים שימוש בשפות התכנות Objective C ו-Swift עבור iOS , ו-Java ו-Kotlin עבור אנדרואיד.

פיתוח היברידי הנכתב כקוד בג'אווה סקריפט ו-HTML יודע לתקשר עם ספריות מערכות הפעלה, ועושה שימוש באחת משתי טכנולוגיות מובילות (React Native ו- Flutter) כשהמובילה מבין השתיים באיכות וביצועי האפליקציה היא React Native. פיתוח אפליקציה היברידית מצריך מפתח אחד, הכותב חלקים עיקריים של האפליקציה ומבצע התאמות ל-iOS ולאנדרואיד.
פיתוח מסוג זה קצר יותר מאשר פיתוח נייטיב (Native).

Accessibility Toolbar